Tips voor het verhogen van Facebook Likes

Een fantastische manier om zichtbaarheid te krijgen en inhoud te delen met vrienden, bewonderaars en toekomstige klanten is via sociale-medianetwerken zoals Facebook. Er zijn een paar eenvoudige methoden die u kunt gebruiken om uw Facebook-likes te vergroten, ongeacht of u meer aandacht wilt voor uw persoonlijke berichten of probeert uw bedrijf te promoten.


1. Persoonlijke artikelen

1. Analyseer uw recente berichtenpatronen. Het vinden van je postproblemen kan je helpen je toekomstige berichten te verbeteren als je berichten tegenvallen en te weinig likes krijgen. onder de typische problemen zijn de volgende:


  • te weinig of te regelmatig posten (meer dan een paar keer per dag) (minder dan één keer per dag)
  • posten wanneer je vrienden ergens anders bezig zijn (of slapen)
  • volumineus, tekst-zwaar materiaal posten
  • onduidelijke, te gedetailleerde of oninteressante dingen posten
  • zonder afbeeldingen of video's
  • nalaten om commentaar te vragen van of op een andere manier met uw publiek te communiceren



2. Publiceer een of twee keer per dag. Als u regelmatig berichten plaatst, wordt u beter zichtbaar op de tijdlijnen van gebruikers, waardoor de kans kleiner wordt dat uw berichten worden geskimd of genegeerd. Mensen zullen meer geneigd zijn om te stoppen en op te letten wanneer ze uw naam op hun pagina zien als u een reputatie kunt opbouwen voor het leveren van grappige en vermakelijke statusupdates, foto's en video's. Hoe meer mensen echt lezen wat je inzendt, hoe groter de kans dat ze elke inzending leuk vinden.


  • Mensen kunnen uw inhoud beu worden, uw berichten blokkeren of niet meer volgen, of u ontvrienden als u meer dan twee keer per dag publiceert.


3. Maak grappen. Je zult vaak ontdekken dat posts met humor en lichtzinnigheid veel meer likes krijgen dan technische of gefundeerde posts. Vervang een of twee keer per dag je normale materiaal door een grap of een grappig verhaal, vooral als je een foto uploadt, om meer likes te krijgen.


  • Vermijd controversiële of delicate onderwerpen in je humor (zoals politiek of religie), omdat ze sommige mensen eerder uitsluiten dan opnemen.
  • Gebruik in plaats daarvan andermans humor als je niets grappigs kunt bedenken: zoek online naar een hilarische grap en plaats deze op je muur, of deel een bijzonder geestige kijk op een bekende meme. Ook al heb je het niet zelf bedacht, je krijgt toch alle voordelentegoeden.


4. Plaats afbeeldingen en video's samen met uw artikelen. Probeer een foto toe te voegen bij elk bericht dat je publiceert, want visuele informatie is veel interessanter dan berichten die alleen maar tekst zijn. Je zou een over het algemeen gunstige reactie moeten waarnemen, zolang de foto is verbonden met ten minste een deel van de post.


  • Probeer de inhoud van het bericht te gebruiken om spanning te creëren voordat je een video publiceert (bijvoorbeeld 'Ik kan niet stoppen met giechelen' of 'Stuur hulp!').
  • Hoewel je met delen een bericht kunt plaatsen met je eigen commentaar op de foto of video, moet je er rekening mee houden dat het niet zo spannend is als het plaatsen van je eigen originele inhoud.


5. Plaats afbeeldingen en video's samen met uw artikelen. Probeer een foto toe te voegen bij elk bericht dat je publiceert, want visuele informatie is veel interessanter dan berichten die alleen maar tekst zijn. Je zou een over het algemeen gunstige reactie moeten waarnemen, zolang de foto is verbonden met ten minste een deel van de post.


  • Probeer de inhoud van het bericht te gebruiken om spanning te creëren voordat je een video publiceert (bijvoorbeeld 'Ik kan niet stoppen met giechelen' of 'Stuur hulp!').
  • Hoewel je met delen een bericht kunt plaatsen met je eigen commentaar op de foto of video, moet je er rekening mee houden dat het niet zo spannend is als het plaatsen van je eigen originele inhoud.


6. Stel boeiende vragen. Een gesprek aangaan met uw Facebook-vrienden door tot nadenken stemmende vragen te stellen en om feedback te vragen, is een andere uitstekende manier om uw aantal likes te vergroten. Omdat technische of filosofische vragen de aandacht van andere Facebook-gebruikers afleiden van de chat en zich in plaats daarvan richten op de likes, moet je deze vragen ongedwongen en luchtig houden.


  • Een fatsoenlijke vraag kan zoiets zijn als: "Wanneer heb je voor het laatst gekotst?" en dan zou je een komische draai kunnen toevoegen met een voorbeeld uit je eigen leven.


7. Reageer en like de berichten van anderen. Hoe meer u zich bezighoudt met het werk van andere mensen, hoe groter de kans dat ze uw berichten bezoeken en besluiten dat ze het leuk vinden wat ze zien. Hoewel het geen exacte wetenschap is, kan het blijven liken van en reageren op posts van andere mensen het aantal likes dat je ontvangt geleidelijk verhogen.


  • Dit is vooral cruciaal wanneer je voor het eerst een vriend toevoegt op Facebook. Als je ze meteen laat weten dat je van hun spullen geniet, kunnen ze reageren.


8. Houd de aandacht trekkende inhoud van uw website. Vaker wel dan niet, zal het creëren van aandachtzoekende, deprimerende of openlijk sympathieke berichten mensen uitzetten dan aanzetten. Nogmaals, individuen gebruiken Facebook om te genieten van leuke en vrolijke inhoud in plaats van herinnerd te worden aan hun eigen problemen.


  • Hoewel het niet altijd eenvoudig is om met persoonlijke problemen om te gaan, moet je er rekening mee houden dat als je erover op Facebook plaatst, ze niet verdwijnen. Denk erover na om uw Facebook-inhoud gescheiden te houden van uw persoonlijke leven.

  • Hetzelfde geldt voor Facebook-berichten die lijken op ketting-e-mails of berichten waarin om likes wordt gevraagd (bijvoorbeeld "Vind ik leuk om liefde levend te houden"). Deze berichten zullen je vrienden meestal alleen maar irriteren, ook al krijgen ze misschien een paar likes.


9. Post op belangrijke momenten van de dag. Houd rekening met uw persoonlijke Facebook-gebruikspatronen en houd het chatvenster in de gaten om te zien wanneer en wie online is. Om het aantal potentiële vind-ik-leuks te vergroten, kun je deze informatie gebruiken om de optimale tijden van de dag te bepalen om een status te posten.


  • Je moet je berichten zo plannen dat ze overeenkomen met deze tijden van hoge activiteit, omdat individuen over het algemeen eerder hun Facebook 's ochtends en later op de avond, na school of op het werk checken.

  • Je kunt teleurgesteld zijn over het aantal likes dat je post krijgt als je items op ongezellige tijden plaatst, zoals 's avonds laat of midden op de werkdag.

  • U moet ook rekening houden met externe factoren die het Facebook-gebruik van mensen kunnen beïnvloeden. Dingen zoals nationale (of internationale) evenementen, feestdagen en tragedies kunnen het aantal mensen op Facebook op elk moment veranderen.


10. Publiceer uw berichten. Als je de standaardweergaveoptie van een bericht wijzigt van 'Vrienden' in 'Openbaar', kan iedereen met een Facebook-account het bericht zien, leuk vinden, delen en erop reageren. Als je vrienden hebt die je berichten delen met hun vrienden, kan dit een domino-effect veroorzaken, omdat personen die je nog nooit hebt ontmoet je berichten te zien krijgen.


  • Door uw berichten openbaar te maken, kunt u uw publiek uitbreiden, maar het zal ook de veiligheid van uw profiel als geheel in gevaar brengen. Vergeet niet om locatietags toe te voegen of privégegevens te uploaden als u besluit uw materiaal openbaar te maken.

  • Je kunt deze instelling wijzigen in 'Vrienden van vrienden' of gewoon meer vrienden toevoegen, maar als je je berichten openbaar maakt, kan iedereen ze zien. zie uw inhoud.

  • Als je hashtags in je berichten gebruikt terwijl ze openbaar zijn, kunnen mensen je berichten mogelijk vinden wanneer ze zoeken naar de hashtags die je hebt gebruikt.


11. Bespreek na een paar weken uw resultaten. Nadat je een paar van de problemen hebt opgelost die je aan het begin van deze procedure hebt ontdekt, kun je er zeker van zijn dat je aanpassingen zijn gelukt als je een toename van vind-ik-leuks opmerkt! Probeer dingen aan te passen zoals je berichtenschema, de tonen van je berichten en hun lengte als je geen merkbare verbeteringen ziet.


  • Wees geduldig; het kan even duren voordat uw inspanningen vruchten afwerpen.


2. Bedrijfspagina's

1. Zorg voor balans in uw promotiemateriaal. Facebook-analisten adviseren vaak om 20% van de promotionele inhoud en 80% van de niet-promotionele inhoud te publiceren. Als gevolg hiervan moeten van elke 10 berichten die u op uw Facebook-bedrijfspagina publiceert, er 8 gericht zijn op het vergroten van de interactie met het publiek en 2 op het promoten van een bepaald product (of dienst).


  • Concentreer u op het produceren van hoogwaardig materiaal dat uw Facebook-fans zal interesseren en ten goede zal komen. Als u bijvoorbeeld een garenwinkel runt, kunt u linken naar leuke gratis ontwerpen of breitutorials geven.


2. Vraag likes van je familie en vrienden voor je berichten en pagina. De eerste stap bij het starten van een nieuwe Facebook-pagina is om al je bestaande Facebook-vrienden uit te nodigen om fans van de pagina te worden. Facebook biedt u de mogelijkheid om dit rechtstreeks vanaf de pagina te doen als u een beheerder bent. Een fantastische strategie om je organische bereik te vergroten, of de hoeveelheid exposure die je pagina krijgt zonder het gebruik van betaalde promotie, is om likes en shares te krijgen via je eigen netwerk.


  • Mensen zullen positiever reageren als je hoffelijk bent, dus zorg ervoor dat je een opmerking opneemt waarin je hen respectvol vraagt of ze het niet erg vinden om de pagina leuk te vinden en je nieuwe bedrijf te steunen.
  • Daarnaast kun je ze adviseren om hun vrienden de pagina leuk te laten vinden; zelfs als er maar een paar doen, zal dit de zichtbaarheid van de pagina enorm verbeteren.
  • Je kunt vrienden en familie aanmoedigen om je individuele berichten leuk te vinden, te delen of erop te reageren, en je kunt ze ook aansporen om je Facebook-pagina leuk te vinden.


3. Plaats boeiende en boeiende informatie. Een paar keer per dag boeiende, educatieve en interactieve inhoud plaatsen, is een van de meest cruciale dingen die u kunt doen om uw schare fans te laten groeien en uw huidige fans tevreden te houden. Plaats inhoud die mensen met hun vrienden willen delen, zoals interessante artikelen, films, prijsvragen en afbeeldingen.


  • Onthoud dat de zichtbaarheid van uw pagina aanzienlijk toeneemt als zelfs één huidige fan met een paar honderd vrienden uw artikel op hun eigen muur deelt.
  • Probeer reacties op uw berichten uit te lokken door veel vragen te stellen en zorg er vervolgens voor dat u op elke volger afzonderlijk reageert. Dit zal reacties van nieuwe individuen promoten en merkloyaliteit en vertrouwen opbouwen.
  • Bovendien kunt u Facebook-gebruikers afbeeldingen laten toevoegen aan uw fanpagina. Mensen houden van activiteiten waaraan ze kunnen deelnemen.


4. Bied beloningen aan. Bied mensen een promotie, korting of een andere innovatieve stimulans aan om uw pagina leuk te vinden. Stel deze aanbieding alleen beschikbaar voor pagina-likers, zodat mensen je pagina leuk moeten vinden om ervan te kunnen profiteren. Als de beloning goed is, zullen mensen het doorgeven aan hun vrienden en familie, wat zeer nuttig kan zijn.


  • Als u bijvoorbeeld een online kledingbedrijf runt, kunt u een promotie voeren waarbij supporters van uw pagina een speciale couponcode krijgen die goed is voor 10% korting op hun volgende aankopen.


5. de beheerders van relevante Facebook-groepen. Facebook-groepen hebben veel macht en kunnen het woord over uw pagina verspreiden onder veel Facebook-gebruikers. Fanpagina's kunnen alleen een melding sturen via Facebook, terwijl groepen de mogelijkheid hebben om e-mailwaarschuwingen naar volgers te sturen. Praat met andere bedrijfseigenaren wiens goederen of diensten die van u aanvullen, of neem contact op met organisaties van mensen wiens interesses verband houden met uw branche.


  • Door aan te bieden om hun groep op uw pagina te promoten in ruil voor het delen van uw pagina, probeert u de beheerders van de groep te overtuigen hetzelfde te doen. Zorg ervoor dat uw pagina relevant is voor die van hen en dat het partnerschap winstgevend is voor beide partijen, omdat een Facebook-groep geen spam naar zijn leden wil verspreiden.
  • Incentives zoals promotiecodes en coupons zullen ook helpen om de volgers van een groep aan te moedigen uw Facebook-pagina leuk te vinden.


6. Organiseer een wedstrijd voor 'alleen fans'. Alleen degenen die uw pagina leuk vinden, kunnen deelnemen aan deze wedstrijd. Alles, van een uitgebreid artikel tot een van uw artikelen, kan de prijs zijn. Mensen zijn eerder geneigd je pagina leuk te vinden en mee te doen aan de wedstrijd als de prijs groter is. Ze zijn misschien ook geneigd om hun vrienden te vertellen over de winactie, wat misschien nog meer fans naar je pagina trekt.


  • Door individuen boeiende en intrigerende manieren te bieden om hun inzendingen in te dienen, kunt u de wedstrijd interactief maken.
  • Daarnaast kun je mensen vragen hun verhaal te delen op je Facebook-pagina, waar het beste verhaal zal winnen.


7. Werk uw Facebook-pagina bij met vacatures. Overweeg om een korte functiebeschrijving en sollicitatie-instructies op uw Facebook-pagina te publiceren als u vacatures heeft in uw organisatie of bedrijf. Dit motiveert bezoekers om het artikel door te sturen naar andere werkzoekenden en zorgt ervoor dat ze uw pagina blijven controleren op nieuwe updates.


8. Promoot likes in de echte wereld. Soms is het verhogen van het aantal pagina-vind-ik-leuks net zo eenvoudig als het vertellen van echte personen dat uw bedrijf op Facebook zit. U kunt in uw e-mailhandtekening naar uw Facebook-pagina linken of deze adverteren op folders en visitekaartjes.


  • Als iemand vraagt hoe ze met jou in contact kunnen komen, is het ook een slimme zet om te vermelden dat je bedrijf op Facebook zit.
  • Als uw bedrijf of dienst een website heeft, zal het linken naar de website het aantal mensen dat deze kan vinden vergroten en bijgevolg de kans vergroten dat mensen er plezier aan zullen beleven.


9. Start een Facebook-advertentiecampagne op maat. U kunt toegang krijgen tot mensen die u anders nooit zou hebben door Facebook te betalen om uw pagina aan zijn gebruikers te adverteren. Bezoek de Facebook-bedrijfspagina op https://www.facebook.com/business/ads om Facebook-advertenties te gaan gebruiken. Met Facebook-advertenties kunt u:


  • Bepaal wie je wilt bereiken. U kunt uw advertentie bijvoorbeeld beperken tot een specifieke regio, personen van een bepaald geslacht of een bepaalde leeftijdscategorie, of regio of land targeten, of uw eigen aangepaste doelgroep creëren op basis van andere factoren.
  • waar u uw advertentie plaatst, is aan u (bijvoorbeeld alleen op Facebook of ook op andere sociale-mediaplatforms).
  • Bepaal voor uw advertentie een budget.
  • Kies een advertentie-indeling, zoals een diavoorstelling, video of afbeelding.
  • Observeer hoe kijkers reageren op en interactie hebben met uw advertentie. U kunt de advertentiestrategie van uw pagina of bedrijf wijzigen met behulp van de hier verstrekte informatie.


We hopen dat deze gids je heeft geholpen om meer likes op Facebook te krijgen. Nu kun je zonder enig probleem tonnen likes op Facebook krijgen. Als je een probleem hebt met Facebook, kun je contact met ons opnemen. Bedankt : Facebook Nederland Bellen.

Comments

Popular posts from this blog

Hoe de Google Chrome-zoekfunctie te gebruiken

Hoe u meer dan één Facebook-account kunt openen

Wat zijn de snelle manieren om Kaspersky Error 1306 op te lossen?